Loppukauden aikidolisenssi nettimyyntiin 15.8.

Loppukauden aikidolisenssi 15.8.2009 alkaen !

Aikidoliitto tarjoaa syksyn kurssilaisille mahdollisuuden aikidolisenssiin (=tapaturmavakuutus + liiton lisenssi) loppukauden ajaksi! Aikidolisenssi oikeuttaa osallistumaan Aikidoliiton järjestämiin tilaisuuksiin.

Loppukauden lisenssi on voimassa 31.12.2009 asti.
Lisenssien hinnat ovat:
A-lisenssi (yli 18 vuotiaat) 60 €
B-lisenssi (01.01.2008, alle 18 v.) 20 €

Toimi näin lisenssin saamiseksi:
Lue liiton kotisivuilta https://www.aikidoliitto.fi yläpalkin keskellä olevan Lisenssi-linkin takaa lisenssin sisällöstä.

Mene sitten Sporttirekisteriin aikidolisenssin sivulle: https://lisenssi.slu.fi/elic/view/step1.jsf?liitto=10000197

Huom! Loppukauden lisenssin voit tulostaa netistä vasta 15.8.

Täytä lisenssikaavake tiedoillasi (lisenssin haltijan tiedot) netissä vastaanottajalle. Maksa saamaasi viitenumeroa käyttäen lisenssimaksu. Huom! Älä käytä omia viitteitä, vaan ainoastaan lisessikaavakkeessa olevaa henkilökohtaista viitettä. Älä myöskään korjaa kaavakkeessa olevaa summaa. Mikäli viitteellä maksetaan eri summa, kuin laskussa mainittu, ei tiedot välity vakuutusyhtiöön.

Jos sinulla ei ole verkkomahdollisuutta, voit ilmoittaa vastaavat tiedot Aikidoliittoon, jossa lisenssikaavake täytetään ja saat henkilökohtaisen viitenumerosi maksua varten.

Loppukauden lisenssin lunastaneet saavat syksyn Aikido-lehden suoraan antamaansa osoitteeseen. Tiedot rekisteröityvät myös OP-Pohjolan vakuutusrekisteriin.

Aikido on budolajeista turvallisimpia eikä vahinkoja tatamilla useinkaan satu. Urheilu on kuitenkin aina riskialtista, tyyliin ”aina sattuu kun tapahtuu”. Useat omat vapaa-ajan vakuutukset eivät kata budolajien tapaturmia, joten kannattaa tarkistaa oma vakuutusturva.

turvaa harjoittelusi edullisella aikidolisenssillä ja varmista, että olet aikido-lehden lukija !

Huom, huom!! tervetuloa myös kotimaisten opettajien leirille turkuun 3. – 4.10.! (Ks. Tapahtumat)