Ursula Haapanen on valittu hanketyöntekijäksi

Suomen Aikido-, Karate-, Taido, ITF Taekwon-Do- ja Taekwondoliittojen yhteinen lasten ja nuorten toiminnan kehityshanke starttaa täydellä voimalla lokakuun alusta, kun hankkeeseen palkattu Ursula Haapanen astuu remmiin. Hankkeen tavoitteena on vahvistaa junioriohjaajien koulutuspolkua I-tasolta II-tasolle ja nostaa lasten ja nuorten toiminnan ja toimijoiden arvostusta liitoissa. Hankkeen kesto on 1.10.2011 – 30.5.2012. Haapanen toimii hankkeessa yhteistyössä liittojen työntekijöiden kanssa.

Haapanen on tuttu mm. Varalan Urheiluopistosta, jossa hän toimii tuntiopettajana. Lisäksi hän on tehnyt yhteistyötä monien liittojen kanssa , mm. Uimaliiton ja Jääkiekkoliiton. Ursula on on henkeen ja vereen lasten liikuttaja ja vetää vapaa-aikoinaan Liikkaria Varalassa.

Lisätietoja hankkeesta antaa Taekwondoliiton nuorisovastaava Tiiu Tuomi, 09-3481 2505 tai tiiu.tuomi@taekwondo.fi