Hallituksen kokous 5/2009

Aikidoliiton hallitus piti pitkän kokouksen lauantaina 28.11.2009. Käsittelyssä oli paljon monenlaisia asioita aina puheenjohtajan vaihtumisesta aiheutuvista käytännön asioista juhlavuoteen ja -leiriin liittyvien asioiden kautta valiokuntien esityksiin ja kokoonpanoihin.

Mm. ensi vuoden graduointituomarit ja heidän oikeutensa vahvistettiin, samoin uudet japanilaisten opettaja-arvojen saajat. Näistä molemmista tulee piakkoin uutisiin oma artikkelinsa.

Hallitus myös muutti juniorivaliokunnan sääntöjä siten, että niistä poistetaan kohta ”Jäsenyys voi kestää kerrallaan enintään kaksi peräkkäistä toimikautta.”

Tiedotustakin käsiteltiin ja odotettavissa on Aikidoliitolle oma Facebook-sivu sekä Juhlaleirin sivusto kotisivuille.

Paljon muutakin ehdittiin ja  kokouksen lopulta päättyessä olivat kaikki väsyneitä, mutta tyytyväisiä monen asian tultua käsitellyksi.  Seuraavan kokouksen esityslistaa on kuitenkin jo alettu hahmotella…