Ohjaajahaku Suurelle Budoleirille

Ohjaaja- ja apuohjaajahaku Suurelle Budoleirille 10.-12.6.2016 on avattu. Etsimme kahta ohjaajaa sekä apuohjaajia, joiden määrä riippuu leiriosallistujien määrästä.

Aikido on jälleen mukana Tampereella Varalan urheiluopistolla järjestettävässä junioreiden kauden päätapahtumassa eli Suurella Budoleirillä. Leiri on kolmipäiväinen tapahtuma, jossa juniorit pääsevät oman lajin harjoitusten lisäksi kokeilemaan muita kamppailulajeja. Lisäksi ohjelmassa on Särkänniemessä käynti ja muuta oheistoimintaa.

Etsimme aikidon lajiharjoituksiin kahta ohjaajaa, joilla on vankka tausta junioriohjaamisesta. Edellytämme hakijalta lisäksi vähintään I-tason junioriohjaajakoulutusta ja 1.danin vyöarvoa. Kokemus leiriharjoitusten ohjaamisesta on eduksi. Ohjaajan tehtäviin kuuluu aikidoharjoitusten ohjaamisen lisäksi esittelyharjoitusten pitoa muille lajeille. Lisäksi koko leirin ajan kaikki aikuiset ovat vastuussa lasten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

Lisäksi haemme leirille iloisia, aktiivisia ja motivoituneita apuohjaajia. Apuohjaajilta edellytämme I-tason junioriohjaajakoulutusta sekä 3.kyun vyöarvoa. Apuohjaajat ovat ohjaajien apuna harjoituksissa, leirivastaavan apuna yleisissä tehtävissä, vahteina uimarannalla sekä lasten tukena ja turvana.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi huhtikuun loppuun mennessä aikidoliiton toimistolle osoitteeseen aikido@aikidoliitto.fi  Kaikkia hakeneita emme valitettavasti voi valita.

Lisätietoa liiton toimistolta @postitse tai puhelimitse numerosta 040 573 8166