Postituslista

Suomen Aikidoliiton postituslista Google-ryhmässä

Aikidoliitolla on postituslista, jolla tiedotetaan liiton tulevasta ohjelmasta ja tapahtumista. Lista on avoin kaikille, niin liiton seurojen jäsenille kuin muillekin kiinnostuneille. Liiton toiminnasta tiedottamisen lisäksi listaa voidaan käyttää esim. seurojen toiminnasta kertomiseen ja keskusteluun aikidosta yleensä. Listan toiminta ja aktiivisuus onkin sen osanottajien varassa.

25.10.2006:
Poistimme vanhan listan käytöstä vaihtamalla Google-ryhmiin. Tällä valinnalla pyrimme estämään listan kautta tulvivan roskapostin.

Lista on määritelty postittamisen osalta suljetuksi listaksi eli vain listalla olevasta sähköpostiosoitteesta lähetetty lähetetään edelleen. Kuitenkin viestien lukeminen on mahdollista ilman listan tilaamista eli kaikki viestit ovat vapaasti luettavissa internetissä.Huom! Viestien lukeminen Internetissä edellyttää Google-tilin perustamista (otsikon linkki).

Google-tilin avulla sinulla on mahdollisuus valita viestien lukemistapa:

1. Ei sähköpostia vaan viestit luetaan internetistä.
  2. Korkeintaan 1 sähköposti päivässä (yhteenveto listan päivän tapahtumista)
  3. Yhdistetty sähköpostiviesti eli päivän listalle lähetetyt viestit kerättynä yhdeksi postiksi.
  4. E-mail jokaisesta listalle lähetetystä viestistä (oletus). Esimerkiksi lomasi ajaksi voit keskeyttää sähköpostien saamisen (1) ja jatkaa taas e-mailien saamista lomalta palattuasi (4).

Listalle voi lähettää viestejä ainoastaan listalle kuuluva (listalla oleva sähköpostiosoite tai internetissä listalle kuuluva google-tili). Lähettäminen tapahtuu joko sähköpostitse osoitteeseenfinlandaikikai@googlegroups.com tai Internetissä (listan sivuille pääset painamalla otsikon linkkiä)

Listalta eroaminen tapahtuu sähköpostilla osoitteeseenfinlandaikikai-unsubscribe@googlegroups.com tai Internetissä Google-ryhmien sivustolta.

Älä lähetä kuitenkaan liitetiedostoja (esim. leiri-ilmoituksia), vaan ilmoita listalle mieluummin linkki esim. seuran sivu, jolta ilmoitus löytyy.