käyttäjätunnukset

9.4.2009
Kategoriat:
20092010201120122013201420152016201720192020JunioritKoulutusYleinen

Käyttäjätunnuksia on kyselty melko tiiviisti. Vanhan sivuston käyttäjätunnukset eivät ole voimassa tällä uudella sivustolla, mutta toimivat vielä siellä.

Tällä sivustolla jokaisella seuralla/alajaoksella on käytössä oma käyttäjätunnus, joka on seuran/alajaoksen henkilöiden yhteiskäytössä. Yleisesti ottaen käyttäjätunnus on seuran kutsumanimi pienillä kirjaimilla ja käyttäjätunnukseen liitetty sähköpostiosoite on seuran tiedoissa mainittu sähköpostiosoite. Jos osoitetta ei ole seuratiedoissa, ota yhteys joko Reijoon tai allekirjoittaneeseen.

Voi olla, että joku seuran jäsenistä on jo pyytänyt ylläpitoa vaihtamaan käyttäjätunnukseen liitetyn sähköpostiosoitteen toiseen, jolloin kehoitamme ottamaan yhteyden sähköpostiosoitteeseen. Noin kuukausi sitten yritimme löytää jokaisen seuran yhteyshenkilön tai seuran sähköpostiosoitteen, jonka laitoimme käyttäjän sähköpostiosoitteeksi.

Tässä esimerkki, miten saat salasanan sähköpostiin:

• mene seuratietoihin
  • valitse seurasi
  • katso ylhäältä käyttäjätunnus: Etusivu | Seurat | turkuaikikai (esimerkissä nyt Turku Aikikai)
  • katso, onko seuratiedoissa sähköpostiosoite
    • jos on ja sinulla on pääsy kyseiseen sähköpostiosoitteeseen, mene etusivun kautta linkistä
    • jos sähköpostiosoite puuttuu kokonaan, ota yhteys Reijoon tai minuun niin katsomme käyttäjän tiedot ylläpidopuolelta
    • jos sähköpostiosoite on, mutta et pääse lukemaan osoitteen viestejä, selvitä asia sähköpostiosoitteen omistajan kanssa

Lue läpi myös seuraavat uutiset:

t. Mika Mäntykumpu
webmaster