Suomen Aikidoliiton Tasoleiri/ Joensuu Aikikai

21.01.2017 10:00 22.01.2017 13:00
Koskikatu 12, Joensuu, Suomi
Suomen Aikidoliiton Tasoleiri Joensuussa 21.-22.1.2017 Järjestävä seura: Joensuu Aikikai Suomen Aikidoliiton tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyun vyöarvo. Joensuun tasoleirillä liittovalmentajina toimivat Mari Wiklund ja Kustaa Ylitalo Leirin hinta: 40€ Leirille otetaan maximissaan 30 osallistujaa. Majoitusvaihtoehtoja leirille esimerkiksi: Greenstar http://www.greenstar.fi/fi/Etusivu, Cumulus https://www.cumulus.fi/hotellit/cumulus-joensuu, Aada http://hotelaada.fi/, Vaakuna https://www.sokoshotels.fi/fi/joensuu/sokos-hotel-vaakuna Tatamimajoitus ilmainen   Leirin aikataulu: Lauantai treeni 1                                                 klo 10-11.30 Lounas                                                 klo 12.30- 13.30 Luento / keskustelutilaisuus                 klo 14.30-15.30 treeni 2                                                 klo 15.45-17.15 Dan-graduointi                                     klo 18.00-20.00 Sunnuntai treeni 3                                                 klo 9-10.30 treeni 4                                                 klo 11-12.30   Leiriin liittyy ennakkotehtävä, joka palautetaan sähköpostilla 14.1.17 mennessä teknisen valiokunnan sähköpostiin tekninen.valiokunta@aikidoliitto.fi Ennakkotehtävä: 1.Lyhyt kuvaus omasta treenihistoriasta. Milloin ja missä aloittanut, missä harjoittelee, ohjauskokemuis, nykyinen vyöarvo, milloin seuraava vyökoe 2. Mitkä asiat erityisesti askarruttavat dan-graduointia ajatellen, omat odotukset tulevasta leiristä. Leiristä kerätään osallistujapalaute kirjallisen palautelomakkeen muodossa. Palautteen perusteella tasoleirejä kehitetään edelleen eteenpäin.   Leirille osanotto vaatii ennakkoilmoittautumisen 13.1. mennessä sähköpostitse Aikidoliiton toimistolle aikido@aikidoliitto.fi. Ilmoittautujan tulee koulutusrakenteen takia ottaa osaa leirin kaikkiin harjoituksiin. Huom! Dan-graduoinnin viimeinen ilmoittautumispäivä 1.1.2017 https://www.aikidoliitto.fi/graduointi/dan-graduointihakemus/